Ons Aanbod

Wij zijn uw partner op het vlak van

Title

Ons Aanbod

Branding

De bekendheid van je bedrijf staat of valt dankzij het logo en de bijhorende huisstijl. Het logo vormt het uithangbord van je onderneming, met een herkenbare look en feel. Op basis hiervan werken wij voor jou een huisstijl uit die in het verlengde ligt van het logo en zo samen met de baseline het imago van je onderneming vormt. Wij toetsen met jou de verschillende mogelijkheden af en komen zo tot een resultaat perfect geschikt voor je bedrijf.

Online

Online communicatie neemt een steeds belangrijkere plaats in binnen de reclamewereld. De klant online bereiken is dan ook een must voor elke onderneming! Een aantrekkelijke, goed functionerende website is een eerste stap. Voorts kan je via bv een e-mailing een grote groep (potentiële) klanten aanspreken. Dit alles wordt, indien gewenst, ook responsive gemaakt, zodat al deze tools ook mobiel in uitstekende kwaliteit leesbaar zijn. En social media is niets voor jou? Laat ons je overtuigen!

Print

Advertenties, brochures, affiches, huis-aan-huis, direct mailings, … wij verpakken jouw boodschap op de juiste manier en zorgen voor het ontwerp, de copy, de productie en de verdeling. Zo moet jij je hierover geen zorgen maken.

Media

Om met je campagne een maximale visibiliteit en impact te behalen, opteren wij voor een mix van online en klassieke media. De kracht van bijvoorbeeld Radio of TV zijn van onschatbare waarde. De productie, begeleiding, opnames, … wij zorgen voor alles. We bespreken vooraf alles om zo het perfecte resultaat te bekomen.

Corporate

Zowel interne als externe communicatie moet berekend gebeuren, want een boodschap moet ‘spreken’ en juist beoordeeld worden! Wij bekijken met jou wat de mogelijkheden zijn. Van een interne nota tot een bedrijfsbrochure, wij reiken je een helpende hand!

Strategie

De juiste boodschap, op het beste moment, via het geschikte communicatiemiddel… Kortom, de strategie die jij, of beter gezegd wij, voor jou uitstippelen. We bekijken samen met jou welke tools je allemaal kan gebruiken om op het juiste moment de klant te bereiken en gieten dit in een marketingplan.